مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-03پزشكي

هشدار درخصوص ذبح دام های آلوده و در شرایط غیر بهداشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان دامپزشکی، مسعود محمدیان مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان تهران در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان، - مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان تهران نسبت به شیوع بیماری های تب کریمه کنگو، تب مالت و سیاه زخم درخصوص ذبح دام های آلوده و در شرایط غیر بهداشتی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان دامپزشکی، مسعود محمدیان مدیرکل اداره کل دامپزشکی استان تهران در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان، درباره ذبح دام های آلوده و ذبح در شرایط غیر بهداشتی و شیوع بیماری های تب کریمه کنگو، تب مالت و سیاه زخم هشدار داد.

وی با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی در مراسم عید سعید قربان تأثیر زیادی در جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک دارد، افزود: کشتار خارج از نظارت های بهداشتی دامپزشکی موجب به خطر افتادن جان شهروندان می شود افزود لذا پیشنهاد می شود شهروندان عزیز از برنامه هایی که دامپزشکی برای مراسم قربانی دام در روز عیدقربان تدارک دیده استفاده نمایند تا به راحتی خطر ابتلاء به بیماری های مشترک پیشگیری شود.

1- طی هماهنگی با انجمن صنفی کشتارگاه های دام استان، تمامی کشتارگاه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روز سعید قربان فعال و آماده خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درخصوص ذبح دام های آلوده و در شرایط غیر بهداشتی

هشدار درخصوص ذبح دام های آلوده و در شرایط غیر بهداشتی