مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-03سياسي

ورود کمیسیون اصل نود به پرونده تخلف در کنکور تجربی


نائب رییس کمیسیون اصل نود مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع تخلف در کنکور تجربی خبر داد و تأکید کرد: دیگر نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی نیز باید این موضوع را به طور جد مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

- حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ماجرای مسائل مطرح شده درباره رشته علوم تجربی کنکور سراسری گفت: کمیسیون اصل نود به این موضوع ورود کرده و این مسئله را تا حصول نتیجه نهایی به طور جد مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

وی افزود: دیگر نهادهای نظارتی همچون سازمان بازرسی و.

باید موضوع لو رفتن سؤالات کنکور را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهند.

وی اظهار داشت: آنچه که مسلم است در لو رفتن سؤالات کنکور در رشته پزشکی تخلف صورت گرفته و مسئولان سازمان سنجش این مسئله را پذیرفته اند، اما اینکه این تخلف صورت گرفته در چه سطحی است و چه اقداماتی باید برای جلوگیری از مخدوش شدن سؤالات و لو رفتن آن انجام شود، موضوعی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در موضوع لو رفتن سؤالات کنکور، معمولا کسانی که توانمندی مالی دارند و از شرایط مناسبی از این نظر برخوردار هستند، به سراغ خرید سؤالات کنکور می روند و افرادی که در مناطق محروم و کمتر برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون اصل نود به پرونده تخلف در کنکور تجربی

ورود کمیسیون اصل نود به پرونده تخلف در کنکور تجربی