مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-03سياسي

علوی: چه کسی پاسخگوی مصوبات اجباری در هیات مدیره شرکت های شهرداری است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در ابتدای جلسه هفتادوپنجمن این شورا در تذکری به نامه سازمان بازرسی شهرداری به شرکت ها و سازمان های تابعه شهرداری اشاره کرد و گفت: - عضو شورای شهر تهران با اشاره به نامه بازرسی شهرداری تهران به شرکت های تابعه شهرداری گفت: اگر سازمان بازرسی و اداره کل حقوقی موافق مصوبه ای بودند و هیات مدیره مخالف، چه کسی پاسخگوی تبعات این مصوبه خواهد بود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در ابتدای جلسه هفتادوپنجمن این شورا در تذکری به نامه سازمان بازرسی شهرداری به شرکت ها و سازمان های تابعه شهرداری اشاره کرد و گفت: این نامه موجب بروز مشکلاتی می شود.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی شهرداری به شرکت ها و سازمان های دستور داده که نماینده سازمان بازرسی باید در جلسات حاضر باشد و بعد مصوبات این جلسات به تایید اداره کل حقوقی نیز برسد.

علوی ادامه داد: این اقدام سوالاتی ایجاد می کند از جمله اینکه اگر هیات مدیره و اداره کل حقوقی موافق مصوبه بودند، اما بازرسی مخالف بود، تکلیف مصوبه چه می شود؟ یا اگر هیات مدیره و سازمان بازرسی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: چه کسی پاسخگوی مصوبات اجباری در هیات مدیره شرکت های شهرداری است؟

علوی: چه کسی پاسخگوی مصوبات اجباری در هیات مدیره شرکت های شهرداری است؟