مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-03سياسي

رقابت ایران ترانسفو با شرکت های بزرگ در منطقه


عضو هییت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: با وجود محدودیت ها، ایران ترانسفو توانسته به عنوان یک رقیب کیفی برای شرکت های بزرگی چون «siemens وabb و الین» در مناقصات کشورهای منطقه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت ایران ترانسفو، مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی بطور فوق العاده و عمومی فوق العاده گروه صنعتی ایران ترانسفو  (بترانس) با حضور سهامداران  حقوقی و حقیقی برگزار شد.

  در ابتدای مجمع بهزاد ظهیری، عضو هییت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو ضمن خیر مقدم به حضار با ارائه گزارش جامعی از عملکرد و دستاوردهای گروه در سال 1400 به چالش های عمده ایی که شرکت های تولیدی با آن مواجه هستند، اشاره کرده و گفت: از چالش های بزرگ سال مالی 1400 گروه صنعتی ایران ترانسفو چالش نقدینگی بوده که با توجه به وابستگی بالای وضعیت نقدینگی شرکت با نقدینگی دولت، به عنوان بزرگترین مشتری تولیدات ترانسفورماتور با حدود 60 درصد از کل محصولات تولیدی و نیز حذف فرصت های قانونی در تهاتر بدهی های شرکت به بانک ها از محل مطالبات از دولت را می توان نام برد.

عضو هییت مدیره و مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو افزود: همچنین وضعیت تحریم و عدم امکان استفاده از سوییفت یکی دیگر از این چالش هاست که باعث بالا رفتن هزینه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ایران ترانسفو با شرکت های بزرگ در منطقه

رقابت ایران ترانسفو با شرکت های بزرگ در منطقه