مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-03اقتصادي

450 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 450 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان برای اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: 450 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به استان برای اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد اختصاص یافت.

وی گفت: همچنین در این سفر سه هزار مورد تسهیلات به صورت قرض الحسنه به ارزش 30 میلیارد تومان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد و 2 هزار مورد تسهیلات به ارزش 20 میلیارد تومان از محل بانک ها برای نیازمندانی که تحت پوشش این نهاد نیستند اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: تامین مسکن 4000 خانوار مددجو از طرح مسکن ملی و ساخت سه هزار مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن در قالب طرح تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستاییان را از دیگر مصوبات این سفر بوده است.

وی ادامه داد: گازکشی منازل مسکونی فاقد لوله کشی به ارزش پنج میلیارد تومان و تامین 16 هزار وسایل سرمایشی، گرمایشی و ضروری زندگی مددجویان از دیگر مصوبات این سفر می باشد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان داشت: در این سفر تعمیر مسکن سه هزار خانوار و ساخت 2 هزار و 500 فضای بهداشتی ( حمام و سرویس بهداشتی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت

450 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت