مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-03اجتماعي

8 طرح تولیدی در قزوین مجوز «گردشگری کشاورزی» می گیرند


رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هشت طرح تولیدی در بخش کشاورزی این استان برای دریافت مجوز گردشگری کشاورزی به اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین مصلحی اظهار کرد: هشت طرح تولیدی در بخش کشاورزی این استان برای دریافت مجوز گردشگری کشاورزی به اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین ارسال شده است، این طرح ها در مساحت 41 هکتار شامل گلخانه، دامپروری، پرورش ماهی، باغ زیتون و میوه در شهرستان های قزوین و آبیک است.

وی افزود: از این تعداد طرح های کشاورزی سه طرح گلخانه، دامپروری و پرورش ماهی موفق به گرفتن مجوز شده و مابقی طرح ها در حال سپری کردن روند اداری است.

مصلحی تصریح کرد: گردشگری کشاورزی فرصتی ایجاد می کند تا علاوه بر توسعه روستاها در حوزه تولیدات بخش کشاورزی یک فضای تفریحی سالم و آموزنده برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم شود.

رییس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: قزوین دومین استان کشور است که به برگزاری دوره آموزشی کشاورزی گردشگری اقدام کرده و در این راستا از ظرفیت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، اساتید دانشگاه و فعالان بخش کشاورزی بهره برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 طرح تولیدی در قزوین مجوز «گردشگری کشاورزی» می گیرند

8 طرح تولیدی در قزوین مجوز «گردشگری کشاورزی» می گیرند