مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-03بين الملل

ارسال محموله هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات خودرو روسیه به قرقیزستان


روسیه چندین هواپیمای بدون سرنشین و تجهیزات خودرو برای مبارزه با مواد مخدر به قرقیزستان ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، مراسم رسمی تحویل چندین هواپیمای بدون سرنشین و تجهیزات خودرو در دفتر مرکزی وزارت کشور قرقیزستان برگزار شد.

در این مراسم،  اولان نیازبیکوف وزیر کشور قرقیزستان، دینارا کاملوا معاون وزیر امور خارجه قرقیزستان، وادیم گوسف کاردار سفارت روسیه در این کشور، اندره سلزنوف رییس دفتر برنامه سازمان ملل در بیشکک و آلکسی روگوف رییس دفتر برنامه سازمان امنیت و همکاری اروپا در بیشکک حضور داشتند.

این محموله به منظور تقویت پتانسیل فنی سرویس امنیتی قرقیزستان به عنوان بخشی از اجرای پروژه سازمان ملل با عنوان تشکیل نیروهای ضربت سیار برای خدمات مبارزه با قاچاق مواد مخدر با بودجه فدراسیون روسیه اهدا شد.

نیازبکوف ضمن خوشامدگویی به همه شرکت کنندگان، خاطرنشان کرد که رویداد امروز به کمک منظم شرکای قابل اعتماد اختصاص دارد که فرصتی واقعی برای حل مشکلات قاچاق مواد مخدر با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین و وسایل نقلیه ایجاد می کند.

وی از دولت فدراسیون روسیه و سفارت این کشور در قرقیزستان به دلیل کمک های مالی و عملی ارائه شده در اجرای این پروژه تشکر ویژه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال محموله هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات خودرو روسیه به قرقیزستان

ارسال محموله هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات خودرو روسیه به قرقیزستان