مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-03اقتصادي

افزایش بیش از 30 درصدی اجاره بها؛ اجاره نشین های کرمانی دیگر خوش نشین نیستند


افزایش سرسام آور اجاره بها در کرمان فشار زیادی را به مستاجران آورده است و حالا دیگر نمی توان از ضرب المثل «اجاره نشین خوش نشینه» برای اجاره نشینان کرمانی استفاده کرد.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: کرمان هم مانند همه نقاط کشور در سال جاری شاهد افزایش کرایه خانه هاست، افزایشی که کمر مستاجران را خم کرده و اشک شان را درآورده است.

افزایش بی حد و حساب و بدون قاعده و قانون کرایه خانه ها در کرمان را با هیچ عقل و منطقی نمی توان تفسیر کرد، اما واقعیت تلخی ست که مانند بختک بر جان مستاجران افتاده و قصد بلند شدن هم ندارد.

چی بود، چی شد؟ امروز در یکی از روزهای تیرماه 1401 سری به یکی از نرم افزارهایی می زنم که افراد می توانند از طریق آن خانه های استیجاری در نقاط مختلف شهر کرمان را پیدا کنند.

قیمت ها باورکردنی نیست به طور مثال در حالی قیمت رهن سوییت های 50، 60 متری که بنا به گفته آگهی دهندگان نه حیاط دارند و نه پارکینگ و بیشتر برای انباری مناسب هستند در یکی از مناطق که فاصله بسیار زیادی با مرکز شهر کرمان دارند 35 یا 40 میلیون تومان است که چهار تا پنج سال قبل با 40 میلیون تومان می توانستیم در گران ترین محله های شهر کرمان خانه ای دو، یا حتی سه خوابه را رهن کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 30 درصدی اجاره بها؛ اجاره نشین های کرمانی دیگر خوش نشین نیستند

افزایش بیش از 30 درصدی اجاره بها؛ اجاره نشین های کرمانی دیگر خوش نشین نیستند