مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-03سياسي

تجهیزات نیروی دریایی ارتش در راه «سایه خوش»


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماشین آلات سنگین نیروی دریایی ارتش برای آوار برداری در راه مناطق زلزله زده غرب هرمزگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بازدید از روستای زلزله زده سایه خوش اظهار داشت: اکنون ماشین آلات سنیگین نیروی دریایی ارتش در راه مناطق زلزله زده غرب هرمزگان است.

وی با بیان اینکه با توجه به گرمای هوا تلاش داریم بخشی از کولر مورد نیاز این مناطق را تامین کنیم، افزود:مراحل اولیه آواربرداری مطلوب ارزیابی شده و در چند روز آینده با اتمام مرحله آواربرداری، عملیات بازسازی آغاز خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: با توجه به تقسیم بندی ها برای آوار برداری روستا های زلزله زده، بخش مربوط به نیروی دریایی ارتش بلافاصله با رسیدن ماشین آلات آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بامداد شنبه 11 تیرماه چند زلزله شدید مناطقی از شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان بویژه روستای سایه خوش را لرزاند که پنج فوتی و 88 مصدم بر جای گذاشت.

شدت این زلزله ها به حدی بود که علاوه بر شماری از شهرستان های هرمزگان از جمله بندرعباس در برخی از کشور های همسایه هم احساس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات نیروی دریایی ارتش در راه «سایه خوش»

تجهیزات نیروی دریایی ارتش در راه «سایه خوش»