مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-03دانش

جوادیان : تمام گرایش های عکاسی در دانشکده رسانه فارس تدریس می شود


مزیت دانشکده رسانه فارس این است که عکاسی به شکل کاربردی تدریس می شود و این مرکز برای فارغ التحصیلان مستعد موقعیت شغلی فراهم می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با اتصال به شبکه بزرگ و تاثیرگذار رسانه ای کشور از میان علاقه مندان در مقطع کارشناسی بدون کنکور تا روز سه شنبه 14 تیرماه دانشجو می پذیرد، در میان رشته های این دانشگاه علمی کاربردی ، رشته عکاسی به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار محسوب می شود.

امیرعلی جوادیان استاد پیشکسوت رشته عکاسی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران توانا در بررسی سیر عکاسی آکادمیک در کشورمان گفت: رشته عکاسی زیر مجموعه هنرهای تجسمی بود که در سال 1362 اولین گروه مستقل عکاسی  تشکیل شد تا دوره مستقل برای رشته عکاسی در دانشگاه هنرهای زیبا و دانشگاه هنر شروع به کار کند.

استاد پیشکسوت رشته عکاسی و دارنده نشان درجه یک هنری کشور گفت: خوشبختانه ، امروز رشته عکاسی تا دوره کارشناسی ارشد را دارا می باشد و برای دکترا شورای ارزشیابی هنرمندان تشکیل می شود و به هنرمند نشان درجه یک هنری را می دهد که معادل دکترا در عکاسی است.

وی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنر عکاسی در ایران رشد کرده است، گفت: در دوران مبارزان انقلاب ضرورت تصویر و عکس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادیان : تمام گرایش های عکاسی در دانشکده رسانه فارس تدریس می شود

جوادیان : تمام گرایش های عکاسی در دانشکده رسانه فارس تدریس می شود