مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 07:272022-07-03پزشكي

حرکت کُند واکسیناسیون کرونا


روند واکسیناسیون علیه کرونا در کشور، خیلی کُند شده و باعث شده خیلی از افراد جامعه هنوز برای تزریق دوز سوم واکسن اقدام نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، تا کنون 64 میلیون و 647 هزار و 488 نفر دوز اول، 58 میلیون و 921 نفر دوز دوم و 27 میلیون و 754 هزار و 172 نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 150 میلیون و 402 هزار و 581 دوز رسید.

این در حالی است که گزارش های روزانه وزارت بهداشت از روند واکسیناسیون در کشور نشان می دهد که میزان تزریق واکسن در طول روزهای گذشته کمتر از 10 هزار دوز بوده است.

در حالی که هنوز خیلی از افراد جامعه حتی یک دوز واکسن کرونا تزریق نکرده اند.

عدم استقبال از دوز سوم سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، با بیان اینکه متأسفانه از دوز سوم خیلی استقبال نشده است، گفت: از نظر ما کامل شدن واکسیناسیون، زدن هر سه دوز واکسن است تا مطمئن شویم سیستم ایمنی فرد قوی است اما متأسفانه کمتر از 28 میلیون نفر دوز سوم را تزریق کرده اند.

وی با بیان اینکه اکنون بهترین زمان برای تکمیل واکسیناسیون و پنجره طلایی است، افزود: زمانی که در موج افزایشی ابتلاء قرار داریم وقت خوبی برای واکسیناسیون نیست زیرا ویروس وجود دارد و معلوم نیست آن شخص که می خواهد واکسن را دریافت کند ویروس دارد یا نه، اما اکنون ابتلاء ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کُند واکسیناسیون کرونا

حرکت کُند واکسیناسیون کرونا