مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 00:522022-07-02سياسي

نشریه آمریکایی: ترامپ در ماه های آینده نامزدی برای ریاست جمهوری را اعلام می کند


یک نشریه آمریکایی با بیان اینکه اطرافیان رییس جمهور سابق آمریکا در حال آماده شدن برای راه اندازی کارزار تبلیغات انتخاباتی هستند، نوشت او احتمالا قبل از ماه نوامبر نامزدی خود را اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه نیویورک پست بامداد یکشنبه به نقل از منابعی خبر داد که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا ممکن است در ماه های آینده اعلام کند که قصد دارد برای ریاست جمهوری در سال 2024 رقابت کند.

در اواسط ماه ژوئن بود که شبکه سی اِن اِن به نقل از منابع خود گزارش داد که ترامپ در حال بررسی اعلام نامزدی برای ریاست جمهوری قبل از انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر 2022 است.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، یک منبع می گوید که ترامپ در حال بررسی ورود زودهنگام به رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 است و احتمال می رود این اتفاق حتی قبل از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا نیز رخ دهد.

نشریه نیویورک با بیان اینکه اطرافیان این سیاستمدار آمریکایی در حال آماده شدن برای راه اندازی کارزار تبلیغات انتخاباتی هستند، نوشت: ترامپ ممکن است قبل از نوامبر اعلام کند که در انتخابات شرکت خواهد کرد .

انتخابات میان دوره ای کنگره آمرکیا برای نوامبر سال جاری برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه آمریکایی: ترامپ در ماه های آینده نامزدی برای ریاست جمهوری را اعلام می کند

نشریه آمریکایی: ترامپ در ماه های آینده نامزدی برای ریاست جمهوری را اعلام می کند