مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 23:072022-07-02اجتماعي

مطب هایی که برای معلولان مناسب نیست!


متاسفانه عدم دسترسی به مطب پزشکان و نبود مناسب سازی در ساختمان های پزشکان علاوه بر افراد دارای معلولیت و، سالمندان افراد عادی را نیز دچار مشکل کرده است که این موضوع نیازمند توجه جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اداره کل با برگزاری منظم جلسات ستاد مناسب سازی استان و کمیته های زیرگروه این ستاد به بررسی و مشکلات مناسب سازی در استان پرداخته و همه دستگاه های استانی را هر ساله در قالب جشنواره شهید رجایی در زمینه مناسب سازی پایش و ارزیابی می کند و مشکلات و عدم مناسب سازی های انجام شده در ادارات استانی و شهرستانی را به آن ها ابلاغ می کند.

وی اظهار کرد: موضوع مناسب سازی با توانمندسازی معلولان ارتباط مستقیم دارد جایی که مناسب سازی انجام شود امکان و شرایط برای خود اتکایی و استقلال نسبی مالی و شغلی و حرکتی معلولان فراهم می شود و بهزیستی مطالبه گر در زمینه ی مناسب سازی است.

حسینی با بیان اینکه مشکلات موجود در طراحی شهری و معماری، یکی از بزرگترین موانع حضور افـراد دارای معلولیـت در فعالیـت هـای اجتماعی است، گفت: : یک شهر برای تمامی افراد طراحی و ساخته می شود و تمامی افراد صرف نظر از جنس، قومیت، میزان توانمندی یا هر موقعیت دیگر حق دارند از امکانات شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطب هایی که برای معلولان مناسب نیست!

مطب هایی که برای معلولان مناسب نیست!