مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 22:572022-07-02سياسي

اجرای طرح کرامت و توانمندسازی محلات کم برخوردار در اسفراین


فرماندار اسفراین با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در شهرستان گفت: طبق شیوه نامه هایی که به دستگاه ها ابلاغ شده، مسئولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز مسلم نوری، فرماندار اسفراین با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در شهرستان اظهارکرد: طبق شیوه نامه هایی که به دستگاه ها ابلاغ شده، مسئولان، توانمندسازی محله های هدف را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: با اجرای طرح های محله محور از جمله طرح کرامت توانمندسازی و آگاهی بخشی به مردم در برابر آسیب های اجتماعی انجام می شود.

فرماندار اسفراین افزود: طرح کرامت یکی از طرح های محله محور با مشارکت سازمان های فرهنگی، مردم، بسیج، هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد و سایر دستگاه های متولی است که موفقیت هایی را در پیشگیری و ایجاد دغدغه مندی اجتماعی داشته است.

  وی خاطرنشان کرد: طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در این شهرستان آغاز شده است که طبق شیوه نامه هایی که ابلاغ شده، مسئولان در قالب کمیته های طرح، و مدیریت و برنامه ریزی اصولی در بازه زمانی مشخص، توانمندسازی محله های هدف را در دستور کار قرار دهند.

  نوری ادامه داد: 4 محله برای شهرستان اسفراین  تعیین شده تا عملیات توانمندسازی آن در تمامی حوزه های اجتماعی، خدماتی، شهری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کرامت و توانمندسازی محلات کم برخوردار در اسفراین

اجرای طرح کرامت و توانمندسازی محلات کم برخوردار در اسفراین