مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-02سياسي

حضور تمام قد قرارگاه مدینه سپاه در منطقه زلزله زده هرمزگان


فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه اقدامات این قرارگاه را در امداد رسانی به زلزله زدگان استان هرمزگان تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه شامگاه امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: به محض وقوع زلزله در بامداد امروز در غرب هرمزگان جلسه ستاد بحران در فرمانداری بندرلنگه با حضور قرارگاه مدینه تشکیل شد.

وی افزود: همچنین به محض وقوع زلزله نیروهای قرارگاه مدینه جهت امدادرسانی فراخوان شدند و در اولین ساعات وقوع زلزله یک تیم سیار پزشکی امدادی شامل پنج پزشک عمومی، پرستار و بهیار به همراه مسوول بهداری این قرارگاه به منطقه اعزام شدند.

فرمانده قرارگاه مدینه گفت: سه دستگاه مینی لودر، سه دستگاه لودر و کامیون در منطقه وقوع زلزله مستقر شدند و همچنین گروه 46 امام هادی(ع) نیز ماشین آلات مهندسی خود را در محل وقوع زلزله مستقر کرده است.

  مارانی ادامه داد: کار آواربرداری بخشی از مناطق زلزله زده به زودی آغاز می شود و قرارگاه مدینه در این زمینه نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: ژنراتور برق این قرارگاه نیز در منطقه مستقر شده تا زیر ساخت های راهبردی -اسکان  را در مناطق زلزله زده پشتیبانی کند چرا که هم اکنون سه چادر گروهی قرارگاه مدینه به ظرفیت هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تمام قد قرارگاه مدینه سپاه در منطقه زلزله زده هرمزگان

حضور تمام قد قرارگاه مدینه سپاه در منطقه زلزله زده هرمزگان