مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 20:572022-07-02سياسي

برگزاری دوازدهمین جشنواره شعر «اشک انار» در مازندران


معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت «اشک انار» در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید محمد صادقی سنگدهی معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت اشک انار خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با شعار ما مقاوم هستیم به همت این اداره کل برگزار می شود.

وی بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی (کشورهای محور مقاومت)، شهدای مازندرانی مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت وطن و انقلاب اسلامی، شهدای ترور، هسته ای و علمی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شبیخون فرهنگی، ولایتمداری، حجاب و عفاف، حماسه اسلامی 9 دی، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان و نقش زنان  و روحانیت در دفاع مقدس را از موضوعات جشنواره اعلام کرد.

معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه اشعار در بخش فارسی و محلی تبری (با ترجمه فارسی) به دبیرخانه قابل پذیرش است، عنوان کرد: از صاحبان 22 اثر برگزیده در مراسم اختتامیه تقدیر و آثارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوازدهمین جشنواره شعر «اشک انار» در مازندران

برگزاری دوازدهمین جشنواره شعر «اشک انار» در مازندران