مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 17:372022-07-02اجتماعي

ارسال 2 هزار و 900 بسته غذایی از اصفهان به مناطق زلزله زده هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برای امدادرسانی استان اصفهان به زلزله زدگان هرمزگانی اعلام نیاز نشده است اما 900 ست غذایی 72 ساعته و 2 هزار کنسرو با یک دستگاه کامیون از سوی هلال احمر به منطقه زلزله زده ارسال شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به زلزله هرمزگان اظهار داشت: همزمان با وقوع زلزله در هرمزگان، اصفهان برای کمک رسانی اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: برای امدادرسانی استان اصفهان به زلزله زدگان هرمزگانی اعلام نیاز نشده است اما 900 ست غذایی 72 ساعته و 2 هزار کنسرو با یک دستگاه کامیون از سوی هلال احمر به منطقه زلزله زده ارسال شد.

شیشه فروش با اشاره به وقوع سیل در بهمن ماه 1400 در شرق هرمزگان گفت: بازسازی دو شهرستان میناب و رودان به اصفهان سپرده شد که بلافاصله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در این دو شهر ستاد بازسازی تشکیل داد و 27 دستگاه ماشین آلات در حدود 70 روز کمک و آواربرداری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: از 18 بهمن ماه تاکنون دو ستاد بازسازی از بنیاد مسکن اصفهان در این دو شهرستان حضور دارند و عملیات بازسازی و احداث واحدهای مسکونی سیل زده شامل 373 احداثی و 400 واحد تعمیری که جمعاً 773 واحد است را در منطقه دنبال می کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 2 هزار و 900 بسته غذایی از اصفهان به مناطق زلزله زده هرمزگان

ارسال 2 هزار و 900 بسته غذایی از اصفهان به مناطق زلزله زده هرمزگان