مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 17:372022-07-02اقتصادي

افزایش 5 برابری قیمت گندم در استان زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از افزایش 5 برابری قیمت خرید تضمینی گندم در استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در بازدید از مراکز ذخیره سازی گندم استان  از افزایش بیش از 5 برابری خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از 28 خرداد تا 10 تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: بیش از 7 هزار و 693 تن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1401 برداشت کرده اند از طریق 8 مرکز فعال در استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم 11 هزار و 500 تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

زمانی با اشاره به اینکه تعداد محموله های گندم تحویلی افزایش 4 برابری داشته است، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و 110 محموله گندم از 428 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی برای برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب 10 هزار و 500 تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری قیمت گندم در استان زنجان

افزایش 5 برابری قیمت گندم در استان زنجان