مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 17:072022-07-02سياسي

اجرای طرح «نشاط معنوی» در 69 بقعه متبرکه خراسان رضوی


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح «نشاط معنوی» در 69 بقعه متبرکه خراسان رضوی در حال اجرا می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای موثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند، گفت: اگر دلسوزان نسل جوان، برای آینده سازان انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان این خلاء را پر کرده و آنان را به برنامه های خود مشغول خواهند کرد.

وی افزود: ادارات اجرایی با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه طرح تابستانی نشاط معنوی در آستان مقدس امامزادگان اجرا می کنند و این طرح در 69 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان تصریح کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی از اول تیرماه آغاز شده است و تا ششم مردادماه 1401 ادامه خواهد یافت و مخاطبین آن دانش آموزان رده سنی هشت تا 18 سال هستند؛ همچنین ویژه برنامه جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با این طرح اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی افزود: در راستای اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی آموزش مهارت های خیاطی، نقاشی روی پارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نشاط معنوی» در 69 بقعه متبرکه خراسان رضوی

اجرای طرح «نشاط معنوی» در 69 بقعه متبرکه خراسان رضوی