مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 17:022022-07-02اجتماعي

کاهش دما تا 10 درجه در تهران


اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به کاهش محسوس دما بین 6 تا 10 درجه سلسیوس از یکشنبه تا سه شنبه ( 12 تا 14 تیرماه) و وزش باد شدید تا خیلی شدید هشدار صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از کاهش محسوس دما بطور میانگین بین 6 تا 10 درجه سلسیوس از یک شنبه تا سه شنبه (12 تا 14 تیرماه) در استان تهران به ویژه در نیمه شمالی خبر داد.

در اثر این کاهش دما احتمال تنش دمایی در بخش کشاورزی و صنایع وابسته، مه رقیق و کاهش قابل ملاحظه دما در ارتفاعات بالادست، احتمال یخبندان شبانه سطح زمین در قله های شمالی، رگبار در ارتفاعات به ویژه در ارتفاعات شمال شرقی استان پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی برای کاهش آسیب های احتمالی مدیریت و مصرف بهینه برق، خودداری از استفاده از تاسیسات و دستگاه های خنک کننده در ساعات شب، انجام اقدامات لازم جهت ممانعت از تنش دمایی در بخش کشاورزی و صنایع وابسته حساس به دما تدارک پوشش مناسب برای برنامه های کوهنوردی و صعود و اتراق در ارتفاعات بالادست، احتیاط در تردد جاده های کوهستانی را توصیه می کند.

در ادامه این هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در ساعات عصر و شب با احتمال وزش باد خیلی شدید موقت از یکشنبه تا سه شنبه ( 12 تا 14 تیرماه) در استان تهران، به ویژه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما تا 10 درجه در تهران

کاهش دما تا 10 درجه در تهران