مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-02سياسي

پیگیری تلفنی رییس مجلس از وزیر کشور درباره وضعیت مردم زلزله زده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد جباری با اشاره به زلزله های شدید بامداد امروز در استان هرمزگان، گفت: در اولین دقایق صبح امروز، محمدباقر قالیباف در تماس تلفنی که با من داشت، - نماینده مردم بندرلنگه از تماس تلفنی رییس مجلس با وزیر کشور و رییس جمعیت هلال احمر برای پیگیری آخرین وضعیت کمک ها به مردم مناطق زلزله زده هرمزگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد جباری با اشاره به زلزله های شدید بامداد امروز در استان هرمزگان، گفت: در اولین دقایق صبح امروز، محمدباقر قالیباف در تماس تلفنی که با من داشت، پیگیر وضعیت مردم این منطقه و نیاز های اساسی این مناطق شد.

وی افزود: در این تماس تلفنی رییس مجلس از بنده خواست تا پیگیری های لازم انجام شود که در اسرع وقت همه دستگاه های خدمت رسان که در منطقه حضور دارند، بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را به آن ها ارائه کنند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان تصریح کرد: رییس مجلس همچنین در تماس های جداگانه با وزیر کشور و نیز رییس جمعت هلال احمر تأکیدات لازم برای تسریع در انجام اقدامات مربوط به اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان را انجام داد.

جباری ادامه داد: با توجه به گرمای شدید و شرجی بودن هوا در منطقه، مردم زلزله زده که محل زندگی شأن تخریب شده، باید هرچه سریع تر در کانکس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تلفنی رییس مجلس از وزیر کشور درباره وضعیت مردم زلزله زده

پیگیری تلفنی رییس مجلس از وزیر کشور درباره وضعیت مردم زلزله زده