مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-02سياسي

ارائه توان ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه 13 در نمایشگاه تهران 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمدهادی علی احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه نمایشگاه شهر های خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران با هدف معرفی فعالیت های مدیریت شهری تهران در راستای رسالت و ماموریت .

- شهردار منطقه13 با اشاره به آماده سازی غرفه این منطقه در نمایشگاه تهران 1401 شهر های خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران از ارائه دستاورد ها و پتانسیل های منطقه از جمله ظرفیت های سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمدهادی علی احمدی، شهردارمنطقه با بیان اینکه نمایشگاه شهر های خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران با هدف معرفی فعالیت های مدیریت شهری تهران در راستای رسالت و ماموریت سازمانی از 12 تا 17 تیر ماه در مرکز نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برپا می شود، افزود: منطقه 13 نیز همسو با سایر حوزه ها با ارائه مجموعه اقدامات منطقه و آخرین دستاورد ها حضور دارد.

به گفته او در این نمایشگاه، توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع در خصوص آزادسازی عرصه غیر فعال صنایع جنگ افزار سازی (ساصد)، پروژه قطب گردشگری شرق تهران در بوستان سرخه حصار و پروژه ایستگاه تفکیک پسماند تهران (MRF) به عنوان دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه توان ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه 13 در نمایشگاه تهران 1401

ارائه توان ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه 13 در نمایشگاه تهران 1401