مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-02سياسي

توزیع 90 سری جهیزیه بین زوج های جوان به همت سپاه نینوا گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم ازدواج آسان 10 زوج در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: یکی از معجزات و نشانه های عظمت الهی این که خداوند متعال همه چیز را در عالم زوج آفریده و در قرآن تاکید کرده ازدواج مایه آرامش بشر است.

  وی گفت: عزیزان، شما همچون فرزندان من هستید و من به عنوان یک پدر به شما توصیه می کنم در زندگی با یکدیگر سازش و گذشت داشته و در مواجهه با مشکلات صبر پیشه کنید و باور داشته باشید خداوند صابران را دوست دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: دشمنان ما در پی تضعیف بنیان خانواده ایرانی - اسلامی هستند و سال ها به لجن کشیدن جایگاه مادری در خانواده ها را دنبال می کنند.

  ملک شاهکوهی عنوان کرد: از شما عزیزان می خواهم سعی کنید در زندگی مشترک با الگوگیری از زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با یکدیگر رفتار کنید تا مزه سعادت و خوشبختی را راحت تر بچشید.

وی تصریح کرد: معاونت اجتماعی سپاه نینوا استان گلستان امسال 90 سری جهیزیه با برگزاری مراسم ازدواج آسان به زوج های گلستانی توزیع خواهد کرد و 160 زندانی جرائم غیرعمد را به آغوش خانواده باز خواهد گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 90 سری جهیزیه بین زوج های جوان به همت سپاه نینوا گلستان

توزیع 90 سری جهیزیه بین زوج های جوان به همت سپاه نینوا گلستان