مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-02سياسي

پیام جمیله علم الهدی با امضای همسر رییس جمهور


وی ضمن تقدیر از انتخاب دقیق و خودآگاهی عالی همسران شهدا و مجاهدت برای وفاداری و پایداری در راه انتخاب شان، گفت: این نعمت جای شکر و سپاس ویژه ای از محضر خداوند دارد.

- جمیله علم الهدی همسر رییس جمهور به مناسبت جشن ازدواج امام علی و حضرت زهرا، با صدور پیامی از همسران شهدا و جانبازان و مجاهدت آن ها تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در دیدار با خانواده شهدا، گفت: لازم است یک انجمن بین المللی با محوریت همسران شهدا راه اندازی شود.

جمعی از خانواده ها و همسران شهدا جمعه (10 تیرماه)، همزمان با اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها ، با جمیله السادات علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه و همسر رییس جمهور دیدار کردند.

در این نشست، همسران شهدای هسته ای، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و تیپ فاطمیون، ناجا، سلامت، امنیت، دیپلمات ها، حادثه منا و عرفه و همسران شهید طهرانی مقدم و فخری زاده حضور داشتند که در محفلی صمیمی به معرفی شهیدان خود پرداختند و برخی از همسران شهدا نیز دغدغه های خود را در زمینه عفاف و حجاب مطرح و بر آمادگی و مهیا بودن ظرفیت فرهنگی خانواده شهدا در زمینه های فرهنگی تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام جمیله علم الهدی با امضای همسر رییس جمهور

پیام جمیله علم الهدی با امضای همسر رییس جمهور