مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-02سياسي

راه اندازی کمپ چند جانبه ترک اعتیاد در مازندران


استاندار مازندران با اعلام اینکه آمار معتادان به مواد مخدر در مازندران رو به افزایش است، افزود: سردار مومنی در سفر به مازندران پیشنهاد کردند تا پروژه احداث کمپ چند جانبه ترک اعتیاد در مازندران توسط سپاه کربلا انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز سیدمحمود حسینی پور در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان نظارت بر عملکرد مدیران را از وظایف سازمان بازرسی دانست و اظهار کرد: سازمان بازرسی در مقابل فساد مدیران کوتاه نیاید اما در جاهایی که منافع عمومی دخالت دارد باید برای توسعه استان ملاحظات و مصالح را مد نظر قرار دهد.

استاندار مازندران با بیان اینکه نظارت جزء لاینفک مراحل اداری است، افزود: مدیریت و نظارت دو موضوع عمده ای است که مانع توسعه استان شده است.

وی پیگیری ماموریت های اداری را از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی دانست و گفت: کشور در جنگ تمام عیار است؛ برای حل مشکلات مردم و خدمات موثر باید کمک حال مدیران استان باشیم.

*دستگاه نظارتی پاشنه آشیل دستگاه های اجرایی حسینی پور با احترام به وظایف قانونی سازمان بازرسی در مازندران، یادآور شد: برای توسعه استان نظارت محیط زیست باید پیوست پروژه شود، اما مجموعه دستگاه های نظارتی در بعضی جاها پاشنه آشیل دستگاه های اجرایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپ چند جانبه ترک اعتیاد در مازندران

راه اندازی کمپ چند جانبه ترک اعتیاد در مازندران