مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-02اقتصادي

مشارکت 2.1 میلیون نفری در مالیات مقطوع اصناف/ سازمان مالیاتی فقط مجری قانون است


مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی با بیان اینکه امسال تا کنون 2 میلیون و 130 هزار نفر از اصناف مالیات مقطوع را پذیرفته اند گفت: سازمان امور مالیاتی فقط مسؤول اجرای قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه ، خواستار پاسخگویی مسؤولان شده اند.

آنها در این پویش آورده اند: ایده جدید وزارت اقتصاد در خصوص دریافت مالیات از تراکنش های بانکی فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار، اعتراضات فراوانی را ایجاد کرده در واقع فعالان اقتصادی از این طریق تلاش می کنند این پیام را به گوش دولتمردان برسانند که شرایط کسب و کار آنها در دوران تحریم و تورم توامان، دشواری های فراوانی دارد و اخذ مالیات جدید به معنای فروپاشی کل کسب و کار آنهاست.

این نوع مالیات بر اساس محاسبه غلط متوجه مبالغ بزرگ شده و نشان می دهد زیرساخت لازم برای اجرای آن فراهم نبوده و باعث نارضایتی کسبه شده است.

.

خبرنگار فارس در این زمینه با شاهین مستوفی مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تماس گرفت و از وی جویا شد که وی نیز گفت: ما چیزی به اسم مالیات بر تراکنش بانکی نداریم، سازمان امور مالیاتی مجری قانون است و قانون هم گفته است، مالیات بر درآمد باید گرفته شود که ما هم مالیات بر درآمد اصناف را مطالبه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 2.1 میلیون نفری در مالیات مقطوع اصناف/ سازمان مالیاتی فقط مجری قانون است

مشارکت 2.1 میلیون نفری در مالیات مقطوع اصناف/ سازمان مالیاتی فقط مجری قانون است