مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:372022-07-02اقتصادي

پرداخت 58 درصدی مطالبات چایکاران در کشور


رییس سازمان چای کشور با اشاره به آغاز دومین مرحله برداشت برگ های سبز چای از باغات شمال کشور، گفت: با تلاش های صورت گرفته از مجموع مطالبات چایکاران 330 میلیارد تومان معادل 58 درصد مطالبات را به حساب چایکاران واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع جمع خبرنگاران با بیان اینکه برداشت برگ سبز چای در باغات چای استان گیلان ادامه دارد، اظهار کرد: برداشت چای در استان گیلان و در چهار فصل بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه ادامه دارد و هرساله میزان قابل توجه ای برگ سبز چای در این استان تولید می شود.

وی از آغاز دومین مرحله برداشت برگ های سبز چای از باغات شمال کشور خبر داد و افزود: بر اساس آمار و از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون 64 هزار و 677 تُن برگ سبز چای از باغات شمال کشور خریداری شده که 80 درصد آنان درجه یک بودند.

رییس سازمان چای کشور با تاکید بر لزوم توجه به پرداخت مطالبات چایکاران در استان های شمالی افزود: ارزش اقتصادی برگ های سبز چای خریداری شده 560 میلیارد تومان بوده و تلاش شده تا مطالبات چایکاران اعم از قدر سهم دولت و کارخانجات چایسازی به موقع به حساب چایکاران واریز شود.

جهانساز با اشاره به پرداخت 58 درصدی مطالبات چایکاران در کشور بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته از مجموع مطالبات چایکاران 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 58 درصدی مطالبات چایکاران در کشور

پرداخت 58 درصدی مطالبات چایکاران در کشور