مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-02سياسي

حجت الاسلام فرحزاد: در معرفی غدیر به جهانیان کوتاهی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد رییس ستاد مردمی غدیر ظهر امروز در نشست خبری با موضوع برنامه های عید غدیر که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حقیقت امیرالمومنین حضرت علی(ع) به درستی به جهانیان معرفی نشده است درحالی که آن حضرت الگویی مناسب در زمینه های مختلف برای جهانیان هستند.

وی عنوان کرد: در کشورهای اروپایی، آمریکایی و آفریقایی وقتی در مورد حضرت علی(ع) از آنها می پرسیم هیچ شناختی نسبت به این حضرت ندارند اما به خوبی شناختی از پیامبر اکرم(ص) و حتی امام حسین(ع) به دلیل واقعه عاشورا دارند.

وی ادامه داد: در آمریکا دسته های عزاداری امام حسین(ع) روز عاشورا به 20 هزار نفر غذا می دهند و در لندن روز عاشورا خیابان ها بسته می شود و مردم عزاداری می کنند، همان گونه که عاشورا را به جهان شناساندیم وظیفه داریم غدیر را این گونه به همگان بشناسانیم و باید به اندازه توان خود امیرالمومنین(ع) و غدیر را از مظلومیت درآوریم.

رییس ستاد مردمی غدیر در خصوص خطبه پیامبر(ص) در واقعه غدیر گفت: وقتی به خطبه های حضرت محمد (ص) در مناسبات مختلف نگاه می اندازیم نهایت زمان خطبه ها 15 دقیقه بوده است اما خطبه ایشان در واقعه غدیر حدود یک ساعت و نیم بوده است که این موضوع نشان از اهمیت خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فرحزاد: در معرفی غدیر به جهانیان کوتاهی شده است

حجت الاسلام فرحزاد: در معرفی غدیر به جهانیان کوتاهی شده است