مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-02سياسي

نقش آفرینی در اقتصاد کلان کشور رسالت اصلی پارک های علم و فناوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید مهدی حجازی، معاون توسعه فناوری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در چهاردهمین جشن پایان دوره مراکز رشد فناوری و تقدیر از واحد های فناور برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به رویکرد جدید این شهرک و اکوسیستم .

- معاون توسعه فناوری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: اولین رسالت پارک های علم و فناوری، نقش آفرینی در اقتصاد کلان کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید مهدی حجازی، معاون توسعه فناوری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در چهاردهمین جشن پایان دوره مراکز رشد فناوری و تقدیر از واحد های فناور برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به رویکرد جدید این شهرک و اکوسیستم نوآوری استان اصفهان اظهار کرد: تامین نیاز های فناورانه هایتک برای صنعت که دستمایه پیدایش پارک های علم و فناوری شد، از تعریف های حوالی سال 1940 میلادی است.

حجازی افزود: اما در متون جدید علمی سه رسالت اصلی برای پارک های علم و فناوری تبیین شده که اولین آن نقش آفرینی در اقتصاد کلان کشور است، پارک ها در اقتصاد و تولید ملی حرف مهمی برای گفتن دارند.

تحول آفرینی در صنایع و خلق صنایع و فناوری با سطح بالا از دیگر رسالت های جدید برای تاثیرگذاری در اقتصاد ملی عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی در اقتصاد کلان کشور رسالت اصلی پارک های علم و فناوری است

نقش آفرینی در اقتصاد کلان کشور رسالت اصلی پارک های علم و فناوری است