مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-02اجتماعي

ترافیک سنگین در جاده هراز


مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است - رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودر در محور ارتباطی هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو در زمان حاضر سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت تردد خودرو در جاده کندوان، فیروزکوه و آزاد رها تهران شمال را عادی و روان اعلام کرد.

سرهنگ جهان تاب با اعلام این که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است ، از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مرکز مدیریت راه های کشور هم از تداوم محدودیت تردد خودرو در جاده هراز در محدوده های پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور که از اول اردیبهشت ماه به اجرا گذشته شده بود خبر داد و اعلام کرد که این محدودیت ها تا 20 شهریور ماه امسال به مدت پنج روز در هفته و در ساعت های مختلف به علت اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده هراز

ترافیک سنگین در جاده هراز