مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-02سياسي

هیأت سکولار، یعنی به منبری بگویند: سیاسی صحبت نکن!


هیأت ها ضدانقلاب نمی شوند و سکولار می شوند؛ یک بار وقتی به جلسه ای دعوت شدم مسئول جلسه به من می گفت: سیاسی صحبت نکن.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، پانزدهمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد.

نباید از وضعیت کشور دلسرد شویم؛ ایمان و تقوا ما را قوی می کند حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری سخنران مذهبی در این مراسم با بیان اینکه امروز هیأت و مسجد خط مقدم انقلاب است، اظهار داشت: خداوند به حضرت زکریای نبی(ص) می فرماید که می خواهم به تو پسری بدهم؛ حضرت عرض کرد هم من سالخورده ام و هم همسرم توان فرزند آوردن ندارد؛ خداوند در پاسخ می فرماید که این ها را می دانم، اما برای خدای تو کاری نشد ندارد؛ این سخن خداوند باید موردتوجه هیأتی ها باشد.

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری سخنران مذهبی وی افزود: خداوند به حضرت مریم(س) هم می فرماید من بدون همسر به تو فرزند می دهم و این کار برای حضرت باری تعالی نشد ندارد؛ ما فقط باید کارگر خداوند باشیم، اگر این گونه باشد، برای او کاری ندارد که غیرممکن ها را انجام دهد.

43 سال از پیروزی انقلاب گذشته و به جای اینکه مردم باور کنند همه برکات از انقلاب است، دشمن القا می کند که همه مشکلات از انقلاب است و به دنبال وارونه نشان دادن واقعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت سکولار، یعنی به منبری بگویند: سیاسی صحبت نکن!

هیأت سکولار، یعنی به منبری بگویند: سیاسی صحبت نکن!