مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-02دانش

رمز موفقیت فارغ التحصیلان دانشکده رسانه خبرگزاری فارس به روایت یک کارشناس


مدرس دانشکده رسانه فارس تاکید کرد: بنا به نیاز رشته های مرتبط با رسانه ، دانشجویان این دانشکده عملی کاربردی توانایی فنون برنامه ریزی ،مهارت های ارتباطی و مدیریت بحران را آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس با اتصال به شبکه بزرگ و تاثیرگذار رسانه ای کشور از میان علاقه مندان در مقطع کارشناسی بدون کنکور  تا روز سه شنبه 14 تیرماه دانشجو می پذیرد.

بستر اصلی رشته ها و درس های این دانشگاه علمی کاربردی ، مدیریت رسانه و سیاست گذاری رسانه ای است.

علی روحی نظری گفت: رشته مدیریت رسانه یکی از رشته های میان رشته ای است و جزو رشته های اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم است.

مدرس دانشکده رسانه فارس افزود: این رشته با تلفیق اصول علم ارتباطات و رشته مدیریت، ساز و کار های لازم برای اداره رسانه ها را تدارک می بیند و خط مشی گذاری و راهنمایی است برای کسانی که می خواهند در این حوزه فعالیت کنند.

روحی نظری با بیان این که اولین خصلتی که در بحث مدیریت رسانه می تواند موثر باشد؛ افرادی است که از نظر ارتباطات فردی دارای سطح بالایی از ارتباطات باشند، گفت:  توانایی تعامل و برقراری ارتباط در همه سطوح سازمانی داشته باشند اعم از سطوح عملیاتی، میانی و عادی مهم ترین لازمه رشته مدیریت رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت فارغ التحصیلان دانشکده رسانه خبرگزاری فارس به روایت یک کارشناس

رمز موفقیت فارغ التحصیلان دانشکده رسانه خبرگزاری فارس به روایت یک کارشناس