مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-02سياسي

پایان کنکور 1401؛ انتقال استرس به داوطلبان 1402


پرونده کنکور سراسری سال 1401 بسته شد و حالا داوطلبان کنکور 1402 در انتظار اعلام نحوه برگزاری کنکور سال آینده از سوی مسوولان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روز قبل از کنکور بود که تماسی از سوی مادر یک داوطلب کنکوری داشتم، می پرسید: دخترم برای حضور بهتر در کنکور چه کند؟ از تغذیه تا تست زنی ؛ استرس در صدایش مشخص بود، به او گفتم: مشاوران آموزشی می گویند در روز قبل از کنکور هیچ کار نکنند و فقط آرامش خود را حفظ کنند، حتی مشاوران به والدین کنکوری ها هم این توصیه را می کنند حالا شما با این صدای پر از اضطراب چگونه می خواهید به فرزندتان آرامش دهید؟ گفت: برایش دعا می کنم.

روز کنکور ساعت 7 و نیم صبح مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر داوطلبان کنکور را دیدم که یکی یکی از والدین شان خداحافظی کرده و از آن ها می خواستند که برایشان دعا کنند، بعد از بسته شدن درب دانشگاه پدران و مادران از هر نقطه ای برای نشستن یا حتی ایستادن در انتظار فرزندشان استفاده کردند و کافی بود به لب هایشان خیره شوی تا زمزمه های دعا را ببینی و بشنوی.

اینجا بیشتر می توان پی برد که کنکور آزمونی متفاوت برای جوانان ایران است، نه فقط برای خود داوطلبان بلکه برای خانواده های آن ها هم کنکور آزمونی با طعم آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کنکور 1401؛ انتقال استرس به داوطلبان 1402

پایان کنکور 1401؛ انتقال استرس به داوطلبان 1402