مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:172022-07-02اقتصادي

خرید تجهیزات آزمایشگاه مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از خرید تجهیزات آزمایشگاه پایه جهاد دانشگاهی در مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی این استان در شهرستان مهدی شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست بررسی پیشرفت راه اندازی مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی استان سمنان که با حضور مدیرکل کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی کشور برگزار شد، از مرکز اصلاح نژاد و به نژاد دام سبک گوسفند سنگسری به عنوان یک نقطه عطف در رشد و توسعه صنعت دامپروری در این استان نام برد.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان  گفت: پروژه احداث مرکز اصلاح نژاد و مرکز به نژاد دامی با تکیه بر دام سبک به عنوان یک طرح ملی فناورانه توسط جهاد دانشگاهی استان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این طرح فناورانه در راستای تحقق شعار سال و توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و در قالب یک ایستگاه تخصصی عملیاتی می شود و می تواند به عنوان یک بازوی اجرایی به اجرایی شدن بهتر طرح ملی قطب دامپروری مهدی شهر کمک کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: جهاد دانشگاهی در سطح ملی و با اتکا به دو پژوهشگاه بزرگ رویان و ابن سینا از توانمندی بسیار بالایی در این بخش برخوردار است که انتقال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات آزمایشگاه مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی سمنان

خرید تجهیزات آزمایشگاه مرکز به نژاد دامی جهاد دانشگاهی سمنان