مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-02سياسي

زمینه سازی ظهور و جهانی سازی اسلام از اقدامات راهبردی نیروهای مسلح است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: تلاش برای زمینه سازی ظهور و جهانی سازی اسلام از اقدامات راهبردی نیروهای مسلح است.

- حجت الاسلام علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در نشست تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان گام دوم ـــ آمادگی برای ظهور ، اظهار داشت: امروز مقدس ترین و راهبردی ترین موضوعی که برای جامعه ما مفید است همان آمادگی برای ظهور است که این جلسه ابتکاری و مهم برای آن برگزار شده و این امر شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به آینده نگری ما در خطبه غدیر و برخی روایت هایی از ائمه معصوم (ع) در خصوص، ولی عصر (عج)، افزود: مصداق بارز این روایت ها برای وجود حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است که به نظر می رسد بخش اعظمی از پیشگویی هایی که در کلام ائمه در خصوص امام زمان (عج) آمده است مربوط به امروز و زمان ما است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه حکومت حضرت مهدی (عج)، نیازمند آمادگی هایی است ادامه داد: ورود ارتش در موضوع مهدویت زمینه سازی ظهور حضرت مهدی و تلاش برای جهانی سازی اسلام، ابتکاری حائز اهمیت است و این امر شایسته قدردانی بوده و از اقدامات مقدس و راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی ظهور و جهانی سازی اسلام از اقدامات راهبردی نیروهای مسلح است

زمینه سازی ظهور و جهانی سازی اسلام از اقدامات راهبردی نیروهای مسلح است