مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-02اقتصادي

حمایت 300 میلیاردی صندوق نوآوری از شرکت های دانش بنیان استان زنجان


معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت 300 میلیارد تومانی این صندوق از شرکت های دانش بنیان استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر رضا قربانی با حضور در دومین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان زنجان، ضمن تشریح خدمات صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان و فناور، چالش ها و ظرفیت های این استان برای توسعه نوآوری را بر شمرد.

  وی ضمن سنجش زیست بوم نوآوری استان زنجان، خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان را برشمرد و گفت: خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به چهار دسته کلی تقسیم می شوند و صندوق در این چهار دسته بیش از 70 نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان ارائه می دهد.

وی افزود: ما سعی کرده ایم خدمات صندوق نوآوری را بر اساس دوره های متفاوت عمر یک شرکت دانش بنیان تعریف کنیم و هر خدمت متناسب با نیاز در هر مرحله از فعالیت یک شرکت دانش بنیان باشد.

معاون نوآوری و توسعه فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین بیان کرد که خدمات این صندوق صرفا به ارائه تسهیلات ختم نمی شود و بازه وسیع تری را در برمی گیرد.

اگرچه در ارائه تسهیلات از سال 97 به بعد جهش خوبی اتفاق افتاده است اما صندوق بر ارائه خدمات دیگری که در حوزه توانمندسازی دسته بندی می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 300 میلیاردی صندوق نوآوری از شرکت های دانش بنیان استان زنجان

حمایت 300 میلیاردی صندوق نوآوری از شرکت های دانش بنیان استان زنجان