مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-02سياسي

برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات


کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، هفته اول مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، مرداد ماه سال جاری طی دو روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

دکتر حسین قرایی رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT با اعلام این خبر بیان کرد: در این کنفرانس که با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی برگزار می شود، ارگان های مختلف نظامی و امنیتی و 51 شرکت خصوصی به ویژه اپراتورهای مطرح تلفن همراه حضور خواهند داشت.

وی همچنین افزود: در این کنفرانس که با تمام ظرفیت حوزه امنیت کشور برگزار می شود، مراکز پژوهشی آپاهای دانشگاه (آگاهی رسانی، پشتیبانی) نیز حضور خواهند داشت تا توانمندی های خود در عرصه تولید، خدمات و امنیت را در معرض ظهور قرار دهند.

رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات با بیان اینکه این چهارمین کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی حاکمیت با توانمندی های شرکت های خصوصی در حوزه امنیت شبکه ملی اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات