مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-02سياسي

گزارش روزنامه «اعتماد» از تقلب در کنکور 1400


در یکی از مهم ترین و امن ترین آزمون های سراسری ایران، تقلبی تا این حد ساماندهی شده و گسترده چگونه رخ داد و چرا بخش زیادی از داوطلبان متهم به تقلب، - حتی پس از اخراج از دانشگاه و محرومیت پنج ساله از کنکور، دوباره به دانشگاه برگشتند؟ روزنامه اعتماد در گزارشی مدعی شده است شماری از متهمان تقلب در کنکور پس از ردشدن در امتحان مجدد سازمان سنجش با دخالت مجلس به دانشکده های پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی برگشته اند.

روزنامه اعتماد نوشت: رازی مگو که همه مردم شهر نزدیک به یک سال درباره آن حرف می زدند اما پس از فشردن دکمه ضبط صدا، سکوت پیش می گرفتند تا درست در یک هفته مانده به کنکوری تازه؛ حالا همه نگران تکرار اتفاق بی سابقه سال پیش هستند و شاید همین نگرانی هم بسیاری را به گفت وگو و ضبط صدایشان راضی کرده است.

همه خبر را شنیده اند و با جزییات پرونده را دنبال می کنند اما از نتیجه راضی نیستند؛ تقلبی گسترده در کنکور سراسری علوم تجربی 1400 که صدها نفر را به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه های برتر دولتی رسانده و کار به امتحان دوباره سازمان سنجش، ده ها شکایت قضایی و چندین جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی هم رسیده اما نتیجه نتوانسته معترضان به تقلب را راضی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش روزنامه «اعتماد» از تقلب در کنکور 1400

گزارش روزنامه «اعتماد» از تقلب در کنکور 1400