مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-02اقتصادي

توافق باخت - باخت!/ آسیب ها و راه های کاهش طلاق توافقی چیست؟


طلاق توافقی در میان زوج ها، طرفدارانی رو به افزایش دارد؛ جدایی هایی که به دلایل مختلفی از جمله نیاموختن مهارت های زندگی توسط زوج ها و پایین بودن قدرت سازش و تاب آوری آنها به اولین راهکار و انتخاب برخی از زوج ها تبدیل شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم نوشت: اگر از همه زرق و برق و لحظات شیرین ازدواج بگذریم، آن روی دیگر سکه خوشبختی با چهره ای کدر خودنمایی می کند؛ چهره سیاهی به نام طلاق که قطعا برای هیچ کس خوشایند نیست و هیچ زوجی در روزهایی که آجرهای زندگی مشترک را یکی یکی روی هم می چیدند هرگز به لحظه طلاق و جدایی فکر نمی کردند اما این روزها طلاق به یکی از واقعیت های جامعه تبدیل شده؛ واقعیتی که متاسفانه آمار آن نیز چشمگیر است و عمر بسیاری از ازدواج ها به سرعت و در پنج سال اول زندگی مشترک به پایان می رسد.

بر اساس آمارهای رسمی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بیش از 45درصد ازدواج ها ناموفق هستند و از سال 1390 تا 1399 طلاق 28درصد رشد داشته است که سه عامل بی توجهی به همسر، بی تعهدی و بی احترامی از مهم ترین عوامل آن بوده است.

در این میان نیز متاسفانه طلاق توافقی در میان زوج ها، طرفدارانی رو به افزایش دارد؛ جدایی هایی که به دلایل مختلفی از جمله نیاموختن مهارت های زندگی توسط زوج ها و پایین بودن قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق باخت - باخت!/ آسیب ها و راه های کاهش طلاق توافقی چیست؟

توافق باخت - باخت!/ آسیب ها و راه های کاهش طلاق توافقی چیست؟