مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-02سياسي

عدالت اقتصادی ایجاب می کند وضعیت استان ایلام بهتر از الان باشد


عدالت اقتصادی ایجاب می کند که وضعیت استان ایلام با 8 سال جنگ و 8 سال بازسازی این گونه نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه شورای اداری استان گفت: عدالت اقتصادی ایجاب می کند که وضعیت استان ایلام با 8 سال جنگ و 8 سال بازسازی این گونه نباشد ما نه تنها آزاد راه بلکه بزرگراه هم نداریم و استانی که این گونه باشد رغبتی برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاران باقی نمی ماند.

  وی با اشاره به موضوع اربعین افزود: اربعین حسینی فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و هم از لحاظ معنوی و هم از لحاظ مادی فرصتی بزرگ برای توسعه استان است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: 75 درصد زوار از طریق مرز مهران تردد می کنند لذا لازم است که مسئولان کشور در زمینه زیرساخت ها توجه ویژه ای به استان ایلام داشته باشند.

کریمی تبار تصریح کرد: مردم ایلام و مهران برای اربعین حسینی با تمام توان پای کار بوده و هر خانه یک موکب است اما با سیل میلیونی جمعیت پاسخگو نیست.

نماینده ولی فقیه در پایان بیان کرد: مکان هایی در شهرستان ها ایجاد کنیم؛ همه شرایط در شهرستان های استان فراهم شود که در ایام اربعین جمعیت در ایام اربعین قبل از ورود به مهران کنترل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اقتصادی ایجاب می کند وضعیت استان ایلام بهتر از الان باشد

عدالت اقتصادی ایجاب می کند وضعیت استان ایلام بهتر از الان باشد