مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-02سياسي

آزادی 301 نفر از جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان مرکزی


مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی گفت: در سال جاری 301 نفر از جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه آزاده شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک اسلام خواه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام دادرسی ها به جز موارد خاص به صورت الکترونیکی انجام می شود، اظهار کرد: دفتر خدمات قضایی در زندان ها تاسیس شده و تمام مکاتبات قضایی از طریق این دفاتر انجام می شود و قابل پیگیری است.

وی افزود: در حوزه الکترونیکی همچنین اعلام ظرفیت برخط زندان ها نیز انجام شده است.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مرکزی بیان کرد: همچنین در شورای حل اختلاف زندان در بحث قضایی با تلاش هایی که این شورا انجام داد، رضایت اولیای دم برای 17 نفر از زندانی ها، در سال 1400 اخذ شد.

اسلام خواه بیان کرد: بخش زندانی های جرائم غیر عمد، 237 نفر زندانی آزاد شده که بالغ بر 44 میلیارد و 700 میلیون تومان تنها انجمن و مرکز خدمات امور اجتماعی کمک کرده اند و این جدای جرائمی است که توسط ستاد پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری 301 نفر از جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه آزاده شدند، بدهی این زندانی ها 64 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که بخشی از آن بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون تومان شکات رضایت دادند، 4 میلیارد هم آورده خود متهم بوده، بخشی از طریق کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 301 نفر از جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان مرکزی

آزادی 301 نفر از جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان مرکزی