مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-02سياسي

آیت الله رجبی: مدیریت و نظارت فضای مجازی باید مورد توجه جدی قرار گیرد


رییس موسسه آموزشی و پژهشی امام خمینی (ره) بر لزوم مدیریت و نظارت بر فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فضای مجازی یک نعمت الهی و یک فرصت گران بهاست که عدم استفاده و استفاده نادرست از آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، آیت الله محمود رجبی طی سخنانی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان جوان که در سالن همایش های این مؤسسه انجام شد، اظهار کرد: معتقدم باید استفاده بهینه و حداکثری از فضای مجازی داشت و توجه جدی به مدیریت آن کرد.

مدیریت درست فضای مجازی، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و موتور جستجوگر ملی همه از مواردی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آغاز تأسیس شورای عالی مجازی مکرر به آن توصیه و تأکید کرده اند.

هرچند که کار چندانی و _در برخی موارد_ تقریباً هیچ کاری در این زمینه انجام نشده است.

وی استفاده بهینه و حداکثری از فضای مجازی را منوط به مدیریت صحیح عنوان کرد و با بیان آخرین وصیت امیرالمومنین علیه السلام اظهار داشت: آن حضرت بعد از توصیه به تقوی، تاکید به نظم در کارها دارند؛ مدیریت یعنی همین نظم بخشی.

فکر نمی کنم کسی تصویر درستی از مدیریت فضای مجازی داشته باشد و خواهان سعادت جامعه و ارتقای فرهنگ ملی و دینی هم باشد، اما با مدیریت فضای مجازی از سوی نظام جمهوری اسلامی مخالفت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رجبی: مدیریت و نظارت فضای مجازی باید مورد توجه جدی قرار گیرد

آیت الله رجبی: مدیریت و نظارت فضای مجازی باید مورد توجه جدی قرار گیرد