مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-02فرهنگي

نگاهی به فیلم سینمایی«هِناس»/ بهایِ سنگینِ یک عشق


«هناس»بعد از سریال«صبح آخرین روز»دومین تلاش برای نمایش زندگی شخصی یک شهید هسته ای است و همین امر نوید بخش توجه فیلمسازان به پتانسیل های زندگی قهرمانان ملی است.

- خبرگزاری فارس، گروه سینما: هناس به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه از تولیدات حوزه هنری است که بعد از فیلم تحسین برانگیز و جسورانه مصلحت دومین همکاری مشترک این تهیه کننده و کارگردان به حساب می آید.

انتخاب نام زیبا و بدیع برای فیلم از ویژگی های اولیه است که مخاطب را برای تماشای آن مشتاق می کند و فیلمساز با هوشمندی به این مهم توجه کرده است.

هناس بعد از سریال صبح آخرین روز دومین تلاش برای نمایش زندگی شخصی یک شهید هسته ای است و همین امر نوید بخش توجه فیلمسازان به پتانسیل های زندگی قهرمانان ملی است.

هناس اما بیش از آنکه زندگی داریوش رضایی نژاد باشد، داستان زندگی شهره پیرانی-همسر-اوست و از این حیث هم مخاطب را غافلگیر می کند، آن هم زمانیکه پرداخت به هویت زن ایرانی و نمایش الگویی مناسب از زن موفق ایرانی با زبان هنر مغفول مانده است.

فیلم با سکانسی شلوغ و پر استرس آغار می شود، شهره(مریلا زارعی)در حال تلاش برای رسیدن به پرواز آلمان است اما انگار ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم می‎ دهند تا آنها دیرشان شود؛ شیر آب خراب می‎ شود و فیوز می پرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فیلم سینمایی«هِناس»/ بهایِ سنگینِ یک عشق

نگاهی به فیلم سینمایی«هِناس»/ بهایِ سنگینِ یک عشق