مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-02اجتماعي

هوای چهارمحال و بختیاری خنک می شود


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار داریم از روز دوشنبه تا پایان هفته به تدریج از گرمای هوا در استان کاسته شود.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: انتظار داریم از روز دوشنبه تا پایان هفته به تدریج از گرمای هوا در چهارمحال و بختیاری کاسته شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز شهرکرد و بلداجی با دمای 12 درجه سانتی گراد خنک ترین نقاط استان بودند.

وی افزود: طی روزهای آینده به خصوص برای روزهای یکشنبه و دوشنبه وزش باد نسبتا شدید و احتمال خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

نوروزی اضافه کرد: تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ساعات اولیه صبح در برخی نقاط غبار رقیق و در ساعات بعدازظهر توأم با وزش باد پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری استان نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه در حدود 14 درصد کاهش را نشان می دهد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در برخی ایستگاه های استان این کاهش بارندگی 2 رقمی است به طور مثال فرخشهر 37 درصد، شهرکرد 23 درصد، سورشجان 17 درصد، فارسان 19 درصد، بروجن 15 درصد، بلداجی 17 درصد، کوهرنگ 11 درصد و سامان 12 درصد کمبود بارش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای چهارمحال و بختیاری خنک می شود

هوای چهارمحال و بختیاری خنک می شود