مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-02اجتماعي

آخرین وضعیت آب وهوا؛ کاهش نسبی دما از فردا


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بارش ها به شکل رگبار و رعدوبرق و همراه با وزش با شدید موقتی در شمال آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل و غرب گیلان رخ می دهد و در برخی مناطق غرب و جنوب کشور شاهد پدیده گرو غبار هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه امروز برای مناطقی از استان های تهران و البرز گرد و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود، ادامه داد: فردا بارش ها علاوه بر آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل در سواحل دریای خزر تدوام دارد و در بخش هایی از خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار بارش را داریم و در مناطق مستعد شمال غربی کشور احتمال وقوع تگرگ وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای نوار شمالی کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و دریای خزر مواج و متلاطم است، افزود: از بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی ، شاهد رگبار و رعدو برق پراکنده در جنوب سیستان و بلوچستان انتظار هستیم.

رفیعی با اشاره به اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور با وزش باد همراه با کاهش نسبی دما درحدود 5 تا 7 درجه مواجه هستیم، اظهار کرد: از روز سه شنبه انتظار روند تدریجی افزایش نسبی دما را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب وهوا؛ کاهش نسبی دما از فردا

آخرین وضعیت آب وهوا؛ کاهش نسبی دما از فردا