مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-02اقتصادي

پیشنهاد اقتصادی مدیرعامل ایران خودرو برای توسعه دانش بنیان ها


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از شرکت دانش بنیان ماهان صنعت سیستم، بر استفاده از روش های متنوع تامین مالی برای تسریع در پیشبرد اهداف توسعه ای تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مهدی خطیبی در این بازدید ضمن استقبال از توسعه همکاری با این شرکت دانش بنیان، بر سرمایه گذاری برای تولید موتور الکتریکی فرمان برقی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد و گفت: این شرکت می تواند به عنوان یکی از منابع اصلی تامین الکتروموتور فرمان برقی با ایران خودرو همکاری کند و به طور حتم تقویت این مجموعه نقش مهمی در کاهش وابستگی خارجی صنعت خودرو خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور نیروهای جوان و خلاق در این شرکت گفت: قطعا با ظرفیت های موجود در توسعه و تعمیق داخلی سازی قطعات، کاهش ارزبری قابل توجهی محقق می شود و اهداف کاهش هزینه های تولید در دسترس خواهد بود که لازمه آن تعریف ساختار اقتصادی بر مبنای سرمایه گذاری از منابع مالی متنوع و سودآوری فعالیت ها است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به ضرورت تقویت بنیان های مالی شرکت های دانش بنیان، گفت: در شرایطی که بسیاری از واحدهای تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان بیش ترین تمرکز خود را بر روی طرح های علمی متمرکز کرده اند، لازم است تا با اتخاذ تدابیر لازم، زمینه تقویت جریان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اقتصادی مدیرعامل ایران خودرو برای توسعه دانش بنیان ها

پیشنهاد اقتصادی مدیرعامل ایران خودرو برای توسعه دانش بنیان ها