مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-02اقتصادي

برپایی بازارچه های ساحلی صنایع دستی در شهرهای مازندران


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در کنار بازارچه های موقت که همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان در سواحل دریای خزر برپا می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسین ایزدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران درباره نمایشگاه های صنایع دستی در سطح استان اظهار کرد: قرار شد در کنار در بازارچه های موقت که همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان در سواحل دریای خزر برپا می شود،  بازارچه های دایمی نیز احداث شوند .

وی با اعلام آمادگی برپایی بازارچه های دائمی صنایع دستی در شهرهای مازندران، افزود: تمهیداتی در نظر گرفته شده تا بازارچه های ساحلی به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار گیرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه برپایی این بازارچه ها فرصت مناسبی برای عرضه محصولات هنرمندان مازندرانی است، تصریح کرد: طرح بازارچه دائمی در شهر های ساری، بهشهر و نوشهر یا چالوس در صورت اختصاص زمین راه اندازی خواهد شد.

ایزدی یادآور شد: 8 هزار هنرمند و صنعت گر در 80 رشته در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری مازندران در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بازارچه های ساحلی صنایع دستی در شهرهای مازندران

برپایی بازارچه های ساحلی صنایع دستی در شهرهای مازندران