مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-02حوادث

کشف 106 کیلوگرم مواد مخدر در فاروج


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 106 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان فاروج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف 106 کیلوگرم مواد مخدر در فاروج، اظهارکرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج در ورودی محور قوچان به فاروج جهت کنترل خودروهای عبوری طرح ایست و بازرسی برقرار می کنند.

وی گفت: مأموران انتظامی به یک دستگاه خودروی پژو پارس که قبل از تور ایست و بازرسی در حاشیه خاکی جاده توقف کرده بود، مشکوک و جهت بررسی بیشتر به محل توقف خودرو مراجعه می کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه خودروی موردنظر با مشاهده مأموران از تاریکی شب استفاده و از محل متواری شده، افزود: با توجه به اینکه احتمال تخلیه مواد متصور بوده، مأموران در بررسی از محل توقف خودرو موفق می شوند در داخل مزارع گندم تعداد 3 کیسه کودی به همراه یک پلاستیک حاوی بطری های مواد مخدر را کشف کنند.

سردار مطهری زاده در پایان با بیان اینکه در مجموع مقدار 106 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، تأکید کرد: پلیس در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کننده مواد مخدر قاطع بوده و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 106 کیلوگرم مواد مخدر در فاروج

کشف 106 کیلوگرم مواد مخدر در فاروج