مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 07:022022-07-02سياسي

شهیدمحمدرحیم ترک: اسلام را یاری کنید


شهیدمحمدرحیم ترک در بخشی از وصیت نامه خود آورده است « راضی به رضای الهی باشید دست از اسلام و امام و قرآن و عترت نکشید به هر طریق که برایتان میسر است اسلام را یاری کنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3184/ تبرک لحظاتمان با شهیدمحمدرحیم ترک: بسم الله الرحمن الرحیم  بسم رب شهداء و الصدیقین الله الله فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم فی سبیل الله خدا را خدا را یاری کنید در جهاد با مالهایتان با جان هایتان و زبان هایتان از وصیت حضرت علی(ع) به حضرت امام حسن(ع) و حضرت امام حسین(ع)؛ نهج البلاغه ص 978 اینک که با فضل و یاری و عنایت خاصه پروردگار در سن 54 سالگی خدای من این لطف و محبت را ارزانی داشته با آگاهی کامل و توکل به ذات اقدس پروردگار قدم در راه نهاده و از تمام علائق مادی، زن و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمحمدرحیم ترک: اسلام را یاری کنید

شهیدمحمدرحیم ترک: اسلام را یاری کنید