مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 05:322022-07-02پزشكي

اعزام کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان به مناطق زلزله زده


مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به آمادگی کامل بیمارستان خلیج فارس بندرعباس برای خدمات دهی به زلزله زدگان غرب هرمزگان، از اعزام دو آمبولانس و تیم درمانی به بخش مهران بندرلنگه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان صبح امروز با اشاره به زلزله ساعتی قبل در غرب استان گفت: در لحظات اولیه زلزله 6/1 ریشتری در غرب استان ، ضمن آماده سازی بیمارستان خلیج فارس جهت پذیرش و ارائه خدمات درمانی به بیماران ناشی از آسیب های زلزله غرب استان هرمزگان ، بلافاصله پس از زلزله اول، دو دستگاه آمبولانس به همراه تیم درمان به مناطق زلزله زده اعزام شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان و همچنین بسیج جامعه پزشکی استان، اعزام 2 آمبولانس به همراه تیم درمان شامل 6 پرستار و یک اکیپ امدادگر به ظرفیت 8 نفر، با تجهیزات کامل و ظرفیت تمام داروها به امدادرسانی مردم مناطق زلزله زده شتافتند.

مومنی افزود: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس نیز اعم از اورژانس و سایر بخش های آن همچنین آماده خدمات دهی و پذیرش احتمالی بیماران در مناطق زلزله زده غرب استان است.

انتهای پیام/ 3728


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان به مناطق زلزله زده

اعزام کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان به مناطق زلزله زده